Mit látsz az utcán? - Aman

2009.12.25. 10:00 W35

Nem titkolom, hogy a sorozat második részében
az egyik favoritommal készítettem interjú-t.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- Kérlek mutatkozz be, és mondd el mivel foglalkozol.
Sziasztok, jelenleg grafika és design téren próbálok elmélyülni, de szeretnék visszatérni a street art világába is. Próbálok ezen a területen minél magasabb szintet megütni, és készülök a komolyabb továbbtanulásra.
- Kezdetek?
Egészen kicsi korom óta rajzolok, mindig is foglalkoztatott a vizuális világ, mindenekelőtt úgy rajzolgattam mint minden átlag gyerek, de már akkor se érdekeltek azok a dolgok amik a „normális” gyereket érdeklik (kocsik, labdák, stb..).Úgy 6 évesen elkezdtem MS Painttel rajzolni, ezután egy hosszabb semmittevés kezdődött, majd ált. 8-ban újra alkotáshoz láttam. Itt kezdődött a street art iránti érdeklődésem, matricákat csinálgattam, néha festegettem, plakátokat csináltam...
- Jelen?
...Aztán kicsit meguntam ezeket, elkezdtem photoshoppal csinálni a matricákat, felfedeztem a program részleteit, és azóta is ezzel dolgozom. Szeretnék egy saját márkát csinálni, pólókat, kitűzőket, és tulajdonképpen minden mást gyártani.
- Milyen technikával készíted el a műveidet, legyen szó póló design-ról  vagy bármi másról?
Először kézzel dolgozom, ceruzával és tollal sima papíron, utána Photoshoppal átdolgozom, néha fényképeket is használok segítségül.
- Mire vagy a legbüszkébb?
Eddigi pályafutásom talán legnagyobb eredménye, hogy a www.moonbird.hu első pólói az én grafikáimat viselik.
Emberi szempontból pedig arra, hogy nem adom fel :)
- Tervek a jövőre nézve?
Szeretnék külföldre menni tovább tanulni, de egyelőre be kéne fejezni a gimnáziumot...
- Apropó jövő. Szerinted van jövője a hazai graffiti és street art-nak?
Abszolút, rengeteg tehetséges embert látok, de sajnos sok az irigy, és toy is, akik nagyra tartják magukat. Nagyon sok egyedi, és szorgalmas művész van az országban, csak az összetartás hiányzik belőlünk, nem értem miért nem tudunk úgy alkotni együtt mint az igazi barátok? Talán ezért is untam meg kicsit ezt az ágat...
         - Mit láthatunk tőled az utcán?
Sok pirítósos matricát, flyereket, volt aki már pólómat is látta (pedig még csak külföldön árulják őket), kitűzőket, nagyon ritkán egy-két rajzot is.
 
Köszönjük hogy válaszoltál!
 
 

Néhány munka Aman-tól :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Linkek :

DesignByHumans
Flickr

 

 

4 komment

Címkék: az mit w35 wescozation latsz utcan aman

A bejegyzés trackback címe:

https://wescozation.blog.hu/api/trackback/id/tr251618636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mustard 2009.12.26. 15:09:51

hajrá, csak így tovább!!

W35 · http://www.wescozation.blog.hu 2009.12.27. 12:50:03

mire gondolsz ? aman-ra vagy a blogra ? :)

ginho 2009.12.28. 00:16:08

nagyon tehetséges a srác.

stripes 2009.12.31. 09:33:03

:D jó kis blog, Amannak meg sok sikert a továbbiakban is..
süti beállítások módosítása