Az a hangulat...

2009.11.18. 15:22 W35

Vasárnap esti unalmam és éppen elérhetetlen haverok tényéből kifolyólag döntöttem úgy, hogy nyakamba veszem a várost...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A váci utcáig jutottam el, de bekell valljam jó döntés volt valamelyik nagybevásárló helyett. Teljesen magával ragadott a karácsonyi hangulat. A sétány mint mindíg gyönörű. Egy 35 évesnek mondható hölgy immáron óvodás kislánya nélkül hegedült a forraltbor árus melett a  hidegben, miközben egy tucat munkás Állítótta éppen fel a vásári bódékat, és az óriásfenyőt. Az a hangulat fogott el, mikor  karácsonykor készülődik a család az ajándékozáshoz.  Vettem gyorsan két deci forraltbort, leültem a Vörösmarty téren a szoborhoz, és magával ragadott a kulináris-audiovizuális élmény. Remek ajándékot kaptam.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://wescozation.blog.hu/api/trackback/id/tr151534451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása